معرفی بهترین بتمن های سینما


ماه گذشته خبر پروژه جدید کریستوفر نولان در مقام تهیه‌کننده شور و شعف زیادی در دل علاقه‌مندان به سینمای ابرقهرمانه انداخت. در آخرین خبر‌های تکمیلی اعلام شده است که زاک سیندر قرار است «سوپرمن ۲» را جلوی دوربین ببرد.

ماه گذشته خبر پروژه جدید کریستوفر نولان در مقام تهیه‌کننده شور و شعف زیادی در دل علاقه‌مندان به سینمای ابرقهرمانه انداخت. در آخرین خبر‌های تکمیلی اعلام شده است که زاک سیندر قرار است «سوپرمن 2» را جلوی دوربین ببرد.

 ماه گذشته خبر پروژه جدید کریستوفر نولان در مقام تهیه‌کننده شور و شعف زیادی در دل علاقه‌مندان به سینمای ابرقهرمانه انداخت. در آخرین خبر‌های تکمیلی اعلام شده است که زاک سیندر قرار است «سوپرمن 2» را جلوی دوربین ببرد و در این فیلم بتمن و سوپرمن با هم در حضور دارند اما در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد؛ کریستین بیل کمی قبل‌تر از این فیلم به دليل ماجرای تولید فیلم «لیگ عدالت» اعلام کرد که دیگر قصد ندارد نقش بتمن را بازی کند: «بهتر است دندانگردی را کنار بگذاریم. تا به حال 3 بار نقش بتمن را بازی کردم و فکر می‌کنم تا به همین جای کار بسیارکار بزرگی انجام داده‌ام.» با این اوصاف تیم تولید فیلم به دنبال کسی می‌گردند که برای این نقش مناسب باشد و بتواند از پس انتظارات بالای مخاطبان سینما بر بیاید. به همین بهانه فکر کردیم که بتمن‌های سینمای جهان را و نظرسنجی‌هایی که تا به همین همین امروز منتشر شده است را با هم مرور کنیم. به هر حال این بتمن‌ها می‌توانند جایگزین خوبی برای تازه‌ترین و البته بهترین بتمن سینما باشند.

کریستین بیل تا همین همین امروز بهترین بتمن سینمای جهان است، او در سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کرده اما عده زیادی از منتقدان و البته مخاطبان عقیده دارند که او بیشترین تلاشش را در فیلم «شوالیه سیاه» کرده است و تا همین همین امروز این فیلم بهترین فیلم «بتمن» به حساب می‌آید. او در این فیلم تمام تلاشش را کرد که به خوبی هیث لجر ظاهر شود و همبازی بودن این دو در این فیلم، نقطه قوت این فیلم است. تا به حال هیچ کس نتوانسته جای او را بگیرد و با انصراف دادن او از این نقش تهیه‌کنندگان را به دردسر انداخته است! حالا باید دید که جدید‌ترین بتمن سینمای جهان چه کسی خواهد بود؟

در فیلم «شوالیه تاریکی» ساخته کریستوفر نولان در صحنه‌ای که قرار بود «هیث لجر» بازیگر نقش جوکر پس از انفجار بيمارستان در خیابان راه برود و بی‌توقف جلوی اتوبوس مدرسه را بگیرد، وی در اقدامی خلاقانه توقف کرد و به سبک جوکر در خیابان به شکل نامنظم حرکت کرد و اتفاقا از صحنه‌های به‌یاد ماندنی این فیلم شد.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 2 شهريور 1392